Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2013 15:38 - послание от вселената
Автор: outofthematrix Категория: Забавление   
Прочетен: 1564 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 05.11.2013 00:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                    Едно послание от КОСМОСА

  Вчера пътувах в трамвая и бях потънала в мрачни мисли. Едно малко момиченце ми привлече вниманието. Пееше детска песничка в скута на баща си. Беше много тихо, почти не я чувах, след което и се усмихнах и тя стана да ми я изпее на ухо, а след това той я подкани : „Прегърни я! Тя има нужда да бъде прегърната!”.

   Чувствах се някак странно, сюреалистично, въпреки че ми се е случвало и друг път някой да ме гушне спонтанно… Тя ми подари песен, а аз усмивка… Замислих се, не може ли по-често да си подаряваме такива „неща” ?
Бързо дойде нейната спирка, попитах я как се казва песента и тя ми каза- ЛЮБОВ. Предавам посланието й нататък чрез част от текста на песента, който намерих.
Сякаш цялата ВСЕЛЕНА ме прегърна и ме утеши!

„Ей, ти виждал ли си как,
сутрин тихичко зората,
руменее цвят по цвят
и довежда светлината?

 Целият окъпан свят,
ЗА ЖИВОТ ОЧИ РАЗТВАРЯ
любопитен кръговрат,
миг от приказката стара...

Ей, ти ходил ли си бос,
сутрин рано по росата,
ТРЪПНЕШ ОТ ЕДИН ВЪПРОС,
ДАЛИ Е ИСТИНСКА ЗЕМЯТА!"


  P.S:  Случи ми се нещо необичайно, а то е по-истинско от всичко останало, което си мислим, че е истина! Нека по - често се научим да разчитаме тези знаци, които ни подсказват тихичко на уше тайната на живота ни.

Има ли навити да ходим боси по росата...въпреки че идва есен ?


image




Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: outofthematrix
Категория: Лични дневници
Прочетен: 59067
Постинги: 22
Коментари: 25
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930